2014-10-02
Grupa PSB sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”
We wrześniu 2014 r. na antenie Telewizji Polsat ruszyła III edycja programu „Nasz Nowy Dom, prowadzonego przez Katarzynę Dowbor. Głównym sponsorem akcji jest Grupa Polskie Składy Budowlane wraz z partnerami PSB:
• Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A.
• Farby Kabe Polska sp. z o.o.
• Kronopol sp. z o.o.
• PPG Deco Polska sp. z o.o.
• Pruszyński sp. z o.o.
• Rocwool Polska S.A.
• Selena S.A.
• Tikkurila Polska S.A.
• XL-Tape-International sp. z o.o.
W każdym z 12 odcinków edycji jesiennej, widzowie mogą zobaczyć, jak w bardzo krótkim czasie, bo zaledwie w 5 dni, architekt i ekipa budowlana pod czujnym okiem kamer, prowadzi wyścig z czasem i piętrzącymi się trudnościami. Wszystko po to, aby wyremontować dom rodzinie, która bardzo tego potrzebuje.
Program ma bardzo ważny wydźwięk pro-społeczny. W każdym odcinku poznajemy losy innej rodziny. Bohaterami programu są zwykli ludzie, doświadczeni przez życie, którzy mają bardzo trudną sytuację mieszkaniową i nie są w stanie sami wyremontować swoich domów. W trakcie programu dowiadujemy się co sprawiło, że znaleźli się w takiej sytuacji. Najczęstszą przyczyną ich tragedii jest choroba, śmierć osoby bliskiej, brak pracy i rodzące się na tej bazie poważne problemy finansowe.
W III edycji programu, Grupa Polskie Składy Budowlane (właściciel marki sieci sklepów PSB-Mrówka i centrów budownictwa PSB-Profi) oraz kilku producentów materiałów budowlanych pomagają 12 rodzinom - mieszkańcom małych miejscowości z regionu Mazowsza, Mazur i Podlasia.
Przy okazji remontu widzowie mają szansę zobaczyć jakimi produktami zostały wykonane prace i jak wygląda efekt końcowy zastosowania wyrobów dostarczonych na budowę przez Grupę PSB.
Program emitowany jest w każdą niedzielę o godz. 17.45 na antenie Polsatu, do 23 listopada 2014 roku.